birvarmisimbiryokmus hediye çekilişi

birvarmisimbiryokmus bloğunda güzel bir hediye çekilişi düzenliyor. Hediye ise,

-The Balm Balm Shelter (Light) Renkli Nemlendirici
Geçen yıldan beri severek kullanıyorum, memnunum.
 *Kullanılmamıştır.
– Doa Kozmetik Argan yağlı sabun – Herhelde bir çekiliş görsem sırf bu sabun için atlar katılırdım (muhtemelen her zamanki gibi kazanamazdım). Doa Kozmetik’in diğer sabunları gibi bu da kurutmadan şahane bir temizleme sağlıyor. Pürüzsüz pür-ü pak bir görünüm bırakıyor. Ben bu sabunu kullanmaya başladığımdan beri Body Shop’un bayılarak kullandığım ve defalarca aldığım Nutriganics temizleme köpüğünü rafa kaldırdım.
– Bioderma Sensibio’yu yazmama gerek var mı ? 🙂 Ben sabunla cildimi temizledikten sonra Bioderma ile kalıntı vs. kalmaması için üzerinden geçip ardından Rosense gül suyumu sürüyorum.
*Kapak koruması açılmadı, 500 ml tamamen yeni.
– Vaseline ‘i de seviyorum açıkçası, çantamda bu küçük boy bulunur.
*Kullanılmamıştır.
– Pure Beauty UV White Sun Protection Compact
*1 kere denenmiştir, hiç kullanılmadı.

Çekilişe katılmak için tıkla

Bir Cevap Yazın

