beggummy hediye çekilişi

beggummy bloğunda güzel bir hediye çekilişi düzenliyor. Hediye ise,

 

Essence Twilight koleksyonunun benim için en çekici olan üyesi shimmer powder yani aydınlatıcı pudrası.Ben kendisini severek kullanıyorum.Hatta bir tane yedekledim bile.Herkesin rahatlıkla günlük makyajında da kullanabileceği bir ürün.Koleksyon ürünü olduğu için bulamayanlar olduğunu biliyorum.

Maybelline Dream Touch krem allık.Ben başka bir rengini severek kullanıyorum.Sizin için 05 numaralı herkesin sevebileceği pembe rengini seçtim.

Ekilips makyaj süngerini severek kullanıyorum.Herkesin makyaj çantasında bu veya benzer bir ürün olmalı.

Son olarak Rimmel London’ın ilk gördüğümde bayıldığım çantada taşımalık aynası.Bende 2 tane var birini hediye etmek istedim.

Çekilişe katılmak için tıkla

Bir Cevap Yazın

