suslugunlugum hediye çekilişi

suslugunlugum bloğunda güzel bir hediye çekilişi düzenliyor. Hediye ise,

1-Hobby Protein Şampuanı (90ml)- Normal ve Sık Yıkanan saçlar için (nar özlü)

2-Hobby Proteinli Saç Kremi(90ml)-Kolay Tarama ve Canlı Görünüm

3-Bebak Acı Badem Kremi Cilt El Vücut Bakım Kremi

4-Body Care El ve Vücut Kremi

5-Essence Bronzing Matt 02 love to be matt ( ister bronzer ister pudra olarak kullanabilirsiniz diye bunu seçtim)

6- Essence All Eyes On Me Rimel

7-Essence  Gloss LipBalm Berry Sorbet

8- Essence Lipliner (bu dudak kalemleri ruj olarakta kullanılabilir. Ben kullanıyorum 🙂 )

9- Essence Göz kalemi

10- Makyaj Çantası.

Çekilişe katılmak için tıkla

suslugunlugum hediye çekilişi” üzerine bir düşünce

  1. Benim de yakında bir çekilişim var bunun için izleyicilerimden çekilişimde bulundurabileceklerim hakkında öneriler bekliyorum çekilişime katılmak veya bana önerilerde bulunmak istersen oceciklerim.blogspot.com uğraman yeterli, yorumların beni çok mutlu eder 🙂

Bir Cevap Yazın

