cadininkozmetikkazani hediye çekilişi

cadininkozmetikkazani bloğunda güzel bir hediye çekilişi düzenliyor. Hediye ise,

Far Away Vücut pudrası; yaklaşık yarım. Kullanmıyorum ziyan olmasın dedim.
Historia Princess: Hediye olarak yollanmıştı hiç açmadım paketi farkedeceksiniz kapalı.
Oriflame Pure nature maske: Kullanılmamış.
Oriflame Giordani ayna: Aynayı açıp bakmış olabilirim ayna ayna söyle bana yalancı ayna bu 😀
oriflame Fruit Coctail Meyveli el kremi: Defalarca aldım, her çıktığında da arkadaşlarımın en çok aldığı ürünlerden biri. Kokusu hoş. Açılmamış.
Oriflame Beuty Makyaj Temizleme : İlk defa aldım, kendime de ayırdım 1 adet, denemedim bakalım:) bU da açılmamış ürün.
Very me Farlar: 2 adet hiç açılmamış yeşil ve mor-gri farlar.
Oriflame Açılıp kapanan Kalem: Siyah renkte. Kullanılmamış. Bunlardan bittikçe alırım :))
Oriflame Volare edp: Çok sevdiğim koku , burada bahsetmiştim.
Kendime de ayırdım:D
Hiç açılmamış bir ürün bu da.
0riflame Divine: kullanılmamış. Şuan parfümün kullanıyorum çok az kaldı 😦
Oriflame Essentials: Her cilde uygun E vitaminli yüz kremi. Denemedim hiç. Kullanılmamış bir ürün.
Oriflame yüz kremi, Giordani gold vücut pudrası,Triple  colour ruj ve very me göz kalemi

Çekilişe katılmak için tıkla

Bir Cevap Yazın

